Jag har varit runt och kikat på 'jag vet inte hur många' kök och till slut ser de nästan likadana ut. Nu har jag kommit till HH Celcon's lättbetong och undrar om det är någon som har byggt sin egen köksdel av det? Funderingarna lutar mot att ha en del öppna sektioner och en del med dörrar. För och nackdelar? Är det någon som har lite erfarenhet att dela med sig av så kommer jag att jubla lite i smyg här borta.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.