Vi håller på att bestämma oss för köksleverantör i vår nybyggnation. Har varit och klämt på grejerna hos de flesta kökstillverkare och landat ut i att det står mellan HTH, Marbodal och Novaflex. Prismässigt ligger HTH lite högre, medan Marbodal och Novaflex är likvärdiga i pris.Vi har tidigare haft HTH i 15 år och varit mycket nöjda, men har svårt att motivera det högre priset. Eftersom den byggare vi har anlitat jobbar mycket med Novaflex har vi fått möjligheten att klämma lite extra på de grejerna och det verkar inte sämre än någon av de andra. Det är dock svårt att hitta omdömen på nätet från personer som har ett Novaflex. Därför undrar jag, vad tycker ni som har ett kök från Novaflex? Tacksam för all ris och ros.
 
Har ett Novaflex kök. Var 1.5 år sedan det sattes upp, och är mycket nöjd!
 
  • Gilla
Stefflo och 1 till
  • Laddar…
D dibb skrev:
Har ett Novaflex kök. Var 1.5 år sedan det sattes upp, och är mycket nöjd!
Är lite inne på ett kök från Novaflex också då vi vill ha ett kök i trä och inte faner eller annat. Vad tyckte du om pris, passform, funktioner och kvalité på ditt kök.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.