Hej!

Jag letar kodlås på nätet, alternativ de dyra vi har i Sverige så som Yale Doorman och Glue. Jag ska ha till friggeboden där jag inte ser att jag behöver ett premiumlås utan det skulle kunna vara motsvarande fönsterhandtag med kodsats. De för altandörrar och fönster är dock för smala...

Så jag har vänt mig till Amazon och till eBay. Jag hittar några alternativ med vad jag tänker mig vettigt prisspann för ändamålet. Dock förstår jag inte om Zinc Alloy kommer funka att ha utomhus. Någon som vet? Eller kanske rentutav någon som köpt något bra från utlandet som funkar i vårt klimat och kan tipsa?

Hls Lattematte

Ps. Här är ett av alternativen jag hittat som INTE är digitalt. Vill helst ha mekaniskt endast.

Vi har ett RCO R-Force på våran förrådsdörr. Suttit flera år funkar fint. Använder man tillbehöret för batterimontage på insidan av dörren så funkar det på vintern med.

putte22 putte22 skrev:
Vi har ett RCO R-Force på våran förrådsdörr. Suttit flera år funkar fint. Använder man tillbehöret för batterimontage på insidan av dörren så funkar det på vintern med.
Tack! Satt precis och googlade på just den. Jag tolkar det som att jag behöver ett handtag också? Vad landade allt som allt på?

• Gilla
Elmato
  • Laddar…
Är det ett handtag med vanlig fyrkantspinne som går genom dörren så passar det. Ingen aning köpte beg. Se bara till att du sätter dit batterihållaren (tillbehör) på insidan av dörren om det ska användas på vintern.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.