Någon som varit med om att Knycklan inte öppnar helt när den är aktiv?
När jag kollar flödet ser det ut som om det inte kommer tillräckligt flöde i slangen till diskmaskinen och efter en tid så slår diskmaskinen ifrån och felkodar om inflödet.
Har bytt AquaStopp-slangen men problemet kvarstår.
 
Löste det sig?
 
ByggAddo ByggAddo skrev:
Löste det sig?
Verkade inte vara den som var fel. Det var diskmaskinen.
 
F falkeye skrev:
Verkade inte vara den som var fel. Det var
F falkeye skrev:
Verkade inte vara den som var fel. Det var diskmaskinen.
Tack för svar. Installerade en ny diskmaskin från Ikea och har problem med att den inte får något vatten....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.