Vi har långa och breda enstavsparkett i trä som knakar en aning lite för mycket i köket. Det är endast i köket som det ser ut som att det har sviktats lite, man känner med fötterna hur en bräda har svällt mot en annan. Vad finns det för lösning på detta, måste man byta ut några av plankorna för att sluta höra på knakandet etc?
Tacksam för all hjälp!