Hej,
På ett ställe i huset så knakar det som tusan när man går. Däremot på vintern när vi kör igång golvvärmen så knakar det inte. Endast på sommaren. Misstänker att parketten blivit torr eller något. Finns det något medel man kan köpa eller har någon tips på vad man kan göra?
Tack