Hej,
På ett ställe i huset så knakar det som tusan när man går. Däremot på vintern när vi kör igång golvvärmen så knakar det inte. Endast på sommaren. Misstänker att parketten blivit torr eller något. Finns det något medel man kan köpa eller har någon tips på vad man kan göra?

Tack
 
Kan det inte vara tvärtom? Golvet blir fuktigt och sväller på sommaren och bågnar. Vintern så är det torr luft plus golvvärme.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.