Tänktvärt är att dessa får användas om de är monterade men får strängt förbjudet inte lagas och eller monteras upp på nytt.
Plockar du ner ett så slå det i bitar.

Enda "fördelen" som en kontorsråtta hade med dessa uttagen var att JFB aldrig lösta på dessa... Undra varför..... '

Jag har faktiskt ett uppsatt i gamla pannrummet men används ej. Ska dock byta till riktigt 3 fas uttag.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.