Tänktvärt är att dessa får användas om de är monterade men får strängt förbjudet inte lagas och eller monteras upp på nytt.
Plockar du ner ett så slå det i bitar.
Enda "fördelen" som en kontorsråtta hade med dessa uttagen var att JFB aldrig lösta på dessa... Undra varför..... '
Jag har faktiskt ett uppsatt i gamla pannrummet men används ej. Ska dock byta till riktigt 3 fas uttag.