Är det någon som har fått erfara att manometrarna på gassvetsens reduceringsventiler kärvar/visar fel?
Jag får knacka på dem för att få nått "kanske"-värde på dem, den för arbetstrycket på oxygen har helt gett upp verkar det som, den visar inget längre hur man än knackar på den
Någon som vet hur man kan gör med dem, går det rengöra manometrarna, eller är det bara att leva med att dom inte visar nått vettigt eller köpa helt nya manometrar eller rent av nya reduceringsventiler ?
Svetsen fungerar ivrigt helt tillfredsställande och justeringen av arbetstrycket fungerar bra
/R