Ska lägga in klinker med Thorin & Thorins T2 reflecta plattor och T2 röd värmekabel.
Mitt undergolv är uppreglat med spånskiva ovanpå.... min fråga är: Blir det för svajigt så fogen spricker med klinker direkt på plattorna? Har kollat runt på alla möjliga sidor men har inte funnit något om just klinker på t2 reflecta lagt på spånskiva. Reflectaplattorna är ju av aluminium så det borde ju styva upp lite tycker man....?
kolla länken för info:

http://www.tycothermal.com/sweden/swedish/floorheating/installation/t2redreflecta/default.aspx
 
Thorin & Thorin säger bara att golvet ska vara formstabilt och plant.
Hör med klinkersäljaren/läggaren vad de rekomenderar.
Reflectaskivan ersätter inte golvgips.
 
Ok Tack för svaret!
 
Blev installationen av? Har det fungerat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.