Ska lägga t2 reflecta plattor i hallen för golvvärmekabel t2 röd. Golvspån under. Vad är bäst: skruva fast eller limma?
 
Skall själv lägga i helgen fick mina grejorna igår från bygghemma, allt utom klistret såklart.

SÅ UTNYTTJAR DU
GOLVVÄRMEN MAXIMALT
Isolerskivan T2 Reflecta förenklar och förbättrar installationen av
golvvärmekabel i flera avseenden. Tillsammans med den intelligenta
värmekabeln T2 Röd får du ett mycket energieffektivt värmegolv. Dessutom
slipper du spackla eller gjuta in kabeln, vilket gör installationen både snabbare
och enklare.
Har du ett flytande övergolv, t. ex. laminat eller parkett, lägger du bara T2 Reflecta
löst ovanpå underlaget. Har du ett limmat övergolv, t. ex. klinker, limmas eller skruvas
skivorna på undergolvet.
När skivorna väl är på plats är det enkelt att lägga T2Röd-kabeln i spåret.
T2 Reflecta går att lägga på både trä- och betongbjälklag.
Önskar du mer information om värmekabeln T2 Röd – beställ separat folder.
 
Ok. Känns som mycket mer jobb med limmet, men frågan är vad som blir bäst? Kanske både och
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.