KnockOnWood skrev:
Tur att ni inte har ormar och ciklider till husdjur :)
Ciklider är väl perfekt husdjur om man har en vattensäng :D

Redigerat:
  • Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
E elmont skrev:
Gå ut med hundarna lite oftare så slipper ni bekymra er om snusket i badrummet. Kan man inte sköta sina husdjur ska man inte ha några.
Hundägare sedan 40 år. :mad:
Det finns hundar med inkontinens, vi har en 13år gammal som börjat kissa innan han går ut. Han har en lucka och springer ut och in. Hundägare sedan 43 år. Tänk innan du skriver surgubbe 😉

I Intressepil skrev:
Det finns hundar med inkontinens, vi har en 13år gammal som börjat kissa innan han går ut. Han har en lucka och springer ut och in. Hundägare sedan 43 år. Tänk innan du skriver surgubbe 😉
Surgubbe säger jag inget om och hundägare har du varit nästan lika länge som mej (jag bara ca 50 år) och 7 hundar totalt. Och visst kan gamla hundar drabbas av div besvär men då kanske man av barmhärtighetsskäl avslutar deras lidande.

Redigerat:
E elmont skrev:
Surgubbe säger jag inget om och hundägare har du varit nästan lika länge som mej (jag bara ca 50 år) och 7 hundar totalt. Och visst kan gamla hundar drabbas av div besvär men då kanske man av barmhärtighetsskäl avslutar deras lidande.
Själv surgubbe ibland 😉, men vi håller på att kolla upp vår gamla lagotto. Han är glad och börjat kissa innan han går ut. Det går ner i klinkerfogar och luktar illa. Vi svabbar rikligt med rengöringsmedel för att mätta fogarna och för att lättare få upp kisset. Vi har beställt uppsugningsmattor. Han har alltid varit duktig och lydig förr. Han kan inte hjälpa det 😕

E elmont skrev:
Surgubbe säger jag inget om och hundägare har du varit nästan lika länge som mej (jag bara 46 år) och 7 hundar totalt. Och visst kan gamla hundar drabbas av div besvär men då kanske man av barmhärtighetsskäl avslutar deras lidande.
I Intressepil skrev:
Själv surgubbe ibland 😉, men vi håller på att kolla upp vår gamla lagotto. Han är glad och börjat kissa innan han går ut. Det går ner i klinkerfogar och luktar illa. Vi svabbar rikligt med rengöringsmedel för att mätta fogarna och för att lättare få upp kisset. Vi har beställt uppsugningsmattor. Han har alltid varit duktig och lydig förr. Han kan inte hjälpa det 😕
Nått som ofta händer med g:a hundar är att dom drabbas av diabetes och dricker "för mycket" vatten och måste lätta på trycket innan dom "hinner ut."

E elmont skrev:
Nått som ofta händer med g:a hundar är att dom drabbas av diabetes och dricker "för mycket" vatten och måste lätta på trycket innan dom "hinner ut."
Börjar du inse att du hade fel, när du svarade i tråden, för 11år sedan?

Vad är det som är fel? Att man ska avsluta plågan för g:a och sjuka husdjur?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.