Hej,
Jag har en balkong som inte är inglasad. Har nu byggt ett förråd under balkongen och skulle vilja ha det vattentätt, som det är nu så kommer det in vatten via springorna på balkonggolvet. Tänkte kanske lägga klinker PÅ balkongggolvet men blir det för tätt då? Och börjar mögla nånstans, typ mot husväggen?
Eller skall man kanske tätä springorna på ngt sätt? Med vad i så fall? tack på förhand!