Hej,
Jag har en balkong som inte är inglasad. Har nu byggt ett förråd under balkongen och skulle vilja ha det vattentätt, som det är nu så kommer det in vatten via springorna på balkonggolvet. Tänkte kanske lägga klinker PÅ balkongggolvet men blir det för tätt då? Och börjar mögla nånstans, typ mot husväggen?
Eller skall man kanske tätä springorna på ngt sätt? Med vad i så fall? tack på förhand!
 
BirgitS
Välkommen till forumet!

Klinker och framför allt fogarna mellan plattorna är inte täta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.