Antonios Antonakis #1 Medlem · 3 inlägg 13 mar 11:49 Antonios Antonakis Medlem 3 inlägg 13 mar 11:49 #1 Det finns bara plåt i balkongen och jag undrar om det går bra med lite trall övanpå eller kommer der överbelasta en lite äldre konstruktion. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns bara plåt i balkongen och jag undrar om det går bra med lite trall övanpå eller kommer der överbelasta en lite äldre konstruktion.
maah #2 Hobbysnickare · Uppsala · 3 158 inlägg 13 mar 12:09 maah Hobbysnickare Uppsala 3 158 inlägg 13 mar 12:09 #2 Det är inga problem att lägga ett trallgolv på det där. Tillvägagångssättet beror lite på hur högt det är från plåten upp till dörrbladet. Om det är 60mm eller mer så hade jag lagt ut 28x120 ut från huset på cc 60 och sen skruvat dit trall 28x120
Det är inga problem att lägga ett trallgolv på det där. Tillvägagångssättet beror lite på hur högt det är från plåten upp till dörrbladet. Om det är 60mm eller mer så hade jag lagt ut 28x120 ut från huset på cc 60 och sen skruvat dit trall 28x120