Vi kikade på en nyrenoverad lägenhet idag där typ allt var utbytt.
Och som verkar vara standard idag så är det plastgolv i alla rum förutom vardagsrummet.
Detta är ju lättlöst med klickgolv men då sa min fru att "tänk om vi inte får det för hyresvärden.
Jag har lagt klickgolv i ett par lägenheter innan och jag har aldrig frågat om lov.
Brukar fråga dom som flyttar in om dom vill behålla det eller så kan jag ta ut det om dom föredrar plast.
Ingen har bett om att jag ska ta bort det.
Har ni frågat innan?
Finns det någon anledning varför man skulle få ett nej (det skyddar ju golvet under tänker jag)?