Hej, har sökt runt och försökt läsa reglerna kring detta och zoner men verkar inte hitta helt definitiva svar. Vad är det som gäller? Får patronen vara i dusch, direkt utanför dusch om den har rätt ip-klass. Läste också nånstans att den inte får vara ovanför badkar. Vilka regler går man ens efter? Elsäkerhetsverket? Tycker det verkar luddigt och på forumet skriver alla olika..