Jag måste, i bästa Oscarsgala-anda, börja med att tacka ej namngivna forumdeltagare, jon_h, min far och min fru (allt i omvänd ordning förstås...!
) för tips, tillvägagångssätt och rena instruktioner. Nu är det bara tjafs som krokar, borstar och en dosa till handdukstorken kvar...
Tre bilder innan och tre bilder efter!
Tre bilder innan och tre bilder efter!
Kanonsnyggt badrum, jag är snart där..... NOT 
Klicka här för att svara





