Jag måste, i bästa Oscarsgala-anda, börja med att tacka ej namngivna forumdeltagare, jon_h, min far och min fru (allt i omvänd ordning förstås...! :) ) för tips, tillvägagångssätt och rena instruktioner. Nu är det bara tjafs som krokar, borstar och en dosa till handdukstorken kvar...

Tre bilder innan och tre bilder efter!
 
  • 3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 8.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • klart1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • klart2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • klart3.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Finfint! Där har du förresten en bombsäker lösning i och med duschkabinen, snygg var den också. Borde vara lag på kabiner så hade fuktskador minskat drastiskt.

Vad är det för tingest nere på dörren?
 
Snyggt jobbat! Särskilt de klassiska detaljerna som svartvitrutigt golv, svart toalock och dörrhandtaget med rektangular täckskylt. Riktigt schysst.


tank77 skrev:
Vad är det för tingest nere på dörren?
Ser ut som en rosettventil...
 
Japp, en rosettventil! :)
 
Mycket tjusigt badrum, bra jobbat. :)
 
Kanonsnyggt badrum, jag är snart där..... NOT :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.