138 437 läst ·
1 296 svar
138k läst
1,3k svar
Klarna är skit
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg
Det har ju runnit lite vatten under broarna sedan dess.....Nyfniken skrev:
"Jag vet inte hur många gånger jag ska upprepa att det är mindre än 1 promille av våra kunder som inte klarar av att betala sin faktura. Det är otroligt få individer i proportion till volymerna, men jag är väldigt ödmjuk inför svårigheterna det medför för den enskilda individen.”
https://weekend.di.se/intervjuer/sebastian-siemiatkowski-den-missforstadde-miljardaren
Haha, endast 399:- månaden för att läsa, givetvis betalar man med Klarna[SKPG]Zamora skrev:
Det har ju runnit lite vatten under broarna sedan dess.....
"Jag vet inte hur många gånger jag ska upprepa att det är mindre än 1 promille av våra kunder som inte klarar av att betala sin faktura. Det är otroligt få individer i proportion till volymerna, men jag är väldigt ödmjuk inför svårigheterna det medför för den enskilda individen.”
[länk]
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 280 inlägg
R
Rörmokaren84
Bannad
· Mellan Sverige
· 137 inlägg
Rörmokaren84
Bannad
- Mellan Sverige
- 137 inlägg
Ärligt, är de klarnas uppgift att se till att du betalar i tid?
Missar man är de ens eget fel.
Tag lite ansvar. Handlar man via klarnas tjänst har man godkänt villkoren. Återigen tag ansvar.
Sen är klarnas tjänst helt suverän.
Dem som har problem med klarna är säkert problemet också
Missar man är de ens eget fel.
Tag lite ansvar. Handlar man via klarnas tjänst har man godkänt villkoren. Återigen tag ansvar.
Sen är klarnas tjänst helt suverän.
Dem som har problem med klarna är säkert problemet också
M
Marcussjogren
Medlem
· Västra Götaland
· 3 081 inlägg
Marcussjogren
Medlem
- Västra Götaland
- 3 081 inlägg
använd för gudsskull inte internet, du spåras konstant via alla appar och hemsidor du besökerK Kasken skrev:När jag handlar med mitt kort så får inte banken en detaljerad transaktion av säljaren? De ser bara beloppet?
Smartphone har jag motvilligt accepterat efter många års motstånd, men håller stenhårt på att den inte nyttjar programvara från "de stora" typ Google, Apple, Microsoft...
Det krävs lite pill, men det går utmärkt att nyttja android utan dessa "tjänster".
Swish nyttjar jag för att överföra mellan mig och andra privatpersoner, aldrig till företag, där måste visakortet accepteras annars blir det ingen affär.
Då få gånger jag har behov av en GPS i min bil så gräver jag fram den gamla "Garmin" med sugplopp och pluggar in i cigg-uttaget.