Hej tror ni att panelen på bilderna klarar sig ett år till utan underhåll eller är det akut att fixa till det? Sticker man kniv i brädorna så är träet bra och inte ruttet.
Vad är worst case om inte de fixas till inom kort? Nästa sommar tänkte jag skrapa tvätta foga måla om.
Vad är worst case om inte de fixas till inom kort? Nästa sommar tänkte jag skrapa tvätta foga måla om.
Inga problem
Har också denna panel på sidan som ser ut såhär, bör den åtgärdas omgående eller ej? Eller finns det något sätt jag kan behandla enbart den lite tillfälligt för att träet inte ska bli ännu sämre? En bit föll av när man tog på den nedersta delen.
Varför är panelen fogad?
Klicka här för att svara




