Tjena!
Jag har tankar om att ”klä om” min befintliga betongtrappa i trä. Tanken är att jag även ska förlänga trappan både till bredden (ska gå i linje med huskanten) och längden (det första trappsteget ska vara längre då det befintliga betongtrappsteget vid dörren är väldigt smal).
Finns det någon här som har tips på hur jag går tillväga? Se bilder på den befintliga trappan!
Ha det fint!