Vi har en betongtrappa inomhus som jag funderar på att låta klä in i trä. Finns det några nackdelar eller risker med att göra det? En snickare jag kontaktat påstår att det finns risk att stegen spricker när de rör sig med årstiderna och fukten som kommer underifrån. Medan andra firmor inte säger något sånt.
Vad är rimligt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.