22 668 läst ·
54 svar
23k läst
54 svar
Kissa i trädgården
Bara ingen ser så är det väl lugnt. Pinkar själv ute bakom en jätte gran så stör ingen på kvällskvisten förutom frugan som blir sur
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
På vår relativt stora tomt, för att vara i vårt villaområde, utsåg grabben i ung ålder en sten till kisstenen. Dit bjöd han vänner att stå eller huka på och kissa. För grabbarna gällde att ha en lätt gungande rörelse också så det blev fina vågor på strålen. Att stenen sen var i riktlinjen för ena grannens uteplats besvärade inte grabben nämnvärt. Hur grannen upplevde det vet jag inte, men vi pratar fortfarande och ämnet har inte kommit upp, så ...
Ja varför inte , ser inget äckligt i det . Jag går aldrig in om jag ska pissa , de e bara attAnna_H skrev:
släppa på ett bra ställe. Man får tänka sej för lite om det blåser bara
är det ingen som kan se detta.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden