Jag har valt att köra KeraSafe våtrumssystem i hela badrummet, inom våtzon 1 kommer jag lägga våtrumsskivor och övriga zoner vill jag använda pärlspont och lägga en tapet ovanför för att få det där gamla stuket av badrum.
Frågan är, hur bör jag gå tillväga för att få en jämn yta efter KeraSafe är lagt?