1 426 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
kedjehus :(
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
det är inget kul i mitt område där det verkar vara ett gnällbälte, här vågar man knappt sticka näsan utanför dörren så dyker nån av grannarna upp bakom buskarna och säger;nu bör du rensa ogräs, ert barn hörs för mycket, er hund stör..osv osv. kan tilläggas att vi är en högst normal barnfamilj. men men vi kommer inte härifrån om vi inte tar en lägenhet...om nån kan muntra upp mig så är ju det bra.just nu kan jag inte se något positivt med kedjehus.
Produkter som diskuteras: "ogräs"
Ogräsrensare Sweeder
Ergonomisk ogräsrensare
79 kr inkl moms
Läs mer
Produkter som diskuteras i tråden