Så har det då hänt igen. Ett katastrofalt misslyckat bygge, den här gången med Sjödalshus som står bakom. Igår berättade Sverker på Plus om familjen Lundin som har tvingats campa två år utanför sitt nybyggda hus som är helt snett. Advokaten råder dem nämligen att inte flytta in för att inte få sämre förhandlingsläge i rätten.