På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Sommarhuset i Båstad blev en lång resa med finansieringsproblem och inte minst en svårbyggd tomt på gränsen mellan Båstads stadskärna och det omgivande odlingslandskapets bondgårdar och äppellundar.
Du kan läsa artikeln här: Karstorp - sluttningstomten ingen ville ha blev sommarparadis
Du kan läsa artikeln här: Karstorp - sluttningstomten ingen ville ha blev sommarparadis
Administrator
· Skåne
· 8 680 inlägg
Välkomna att kommentera den här artikeln om Villa Karstorp.
Jag vill påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här husbyggena. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå också från att alla som är inblandade i husbygget är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 5.7) raderas utan förvarning.
Jag vill påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här husbyggena. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå också från att alla som är inblandade i husbygget är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 5.7) raderas utan förvarning.
Administrator
· Skåne
· 8 680 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 680 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 680 inlägg
Det kommer fler fredagshus. Pga lågkonjukturen fick vi säga upp en anställd och jag hinner inte alltid.
https://www.byggahus.se/fredagshuset
https://www.byggahus.se/fredagshuset
Snyggt hus men:
#Svårbyggd tomt", "Byggnaden klättrar uppför sluttningen..."
Vad är det jag missar? Det är 4 trappsteg i huset, så på hela längden av huset diffar det mindre än en meter, det kan ju inte vara så brant?
Annars väldigt coolt hus?
#Svårbyggd tomt", "Byggnaden klättrar uppför sluttningen..."
Vad är det jag missar? Det är 4 trappsteg i huset, så på hela längden av huset diffar det mindre än en meter, det kan ju inte vara så brant?
Annars väldigt coolt hus?
Klicka här för att svara