hej!
jag har efter jag rivit mitt kök ett spirorör som står ut en bra bit fr väggen, då de gamla stommarna var djupare och högre än de nya måste jag nu kapa det fyrkantiga spiroröret och sätta igen ventilationsventilen igen då jag inte har ngn användning för det just nu. men en fundering jag har är om jag ska kapa röret så det går jämnt med väggen eller om jag ska spara ngn cm på det och sedan sätta på ventilen?

trevlig helg!
/Johanna
 
IMG_2909.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

här kommer en bild!
 
köpte en plåtsax som funkade jättebra, men ska röret kapas jäms med väggen?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.