hej!
jag har efter jag rivit mitt kök ett spirorör som står ut en bra bit fr väggen, då de gamla stommarna var djupare och högre än de nya måste jag nu kapa det fyrkantiga spiroröret och sätta igen ventilationsventilen igen då jag inte har ngn användning för det just nu. men en fundering jag har är om jag ska kapa röret så det går jämnt med väggen eller om jag ska spara ngn cm på det och sedan sätta på ventilen?
trevlig helg!
/Johanna
jag har efter jag rivit mitt kök ett spirorör som står ut en bra bit fr väggen, då de gamla stommarna var djupare och högre än de nya måste jag nu kapa det fyrkantiga spiroröret och sätta igen ventilationsventilen igen då jag inte har ngn användning för det just nu. men en fundering jag har är om jag ska kapa röret så det går jämnt med väggen eller om jag ska spara ngn cm på det och sedan sätta på ventilen?
trevlig helg!
/Johanna
köpte en plåtsax som funkade jättebra, men ska röret kapas jäms med väggen?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
