Bra jobbat med tanke på att världens snabbaste skrivmaskinist enligt Guiness rekordbok skriver 750 tecken per minut ihållande (omräknat från 150 standard 5-teckensord per minut). Men då är det på Dvorak-tangentbord. Allt enligt wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Words_per_minute#TypingCurrentHill skrev:
Köpte en GCM 10 SD med Bosch orginalbord på K-Rauta för 7500 kr och då lyckades jag även få med två extra klingor.... Vilken ort? Luleå!!
Måste säga att det är en förnämlig såg och även ett mkt bra och praktiskt bord... Och dessutom är det BLÅTT!!!

Måste säga att det är en förnämlig såg och även ett mkt bra och praktiskt bord... Och dessutom är det BLÅTT!!!
OT.cpalm skrev:
Jepp, är ganska stolt ;D över min hastighet, provade för några år sedan någon site där folk från hela världen kunde testa hastigheten. Har för mig att jag landade på topp 50-listan. :
/OT.
Ps. Har nu hunnit kapa ytterligare lite virke, suverän såg den där SD10!
Nu blir jag imponerad... själv landar jag på 300 nedslag/minut och jag betraktar mig som snabb....CurrentHill skrev:
Men kanske off topic???
Johan Gunverth skrev:
Vad kostar bordet löst..?
Har inte lyckats hitta det någon annanstans än på Prevex i Göteborg, och där kostar det dryga 3.000kr...
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 183 inlägg
Klicka här för att svara
