Godag är på g att köpa en rejäl gersåg men det är ju väldigt svårt och detta forum gör ju inte saken lättare hehe .. står i valet och kvalet mellan .. Bosch GCM 10 SD , Makita LS1016L , Dewalt DW717XPS .... Festool Kapex är lite över min budget även om den verkar sopa mattan med alla andra... så mina vänner vad rekomenderar ni och varför ?

Tack i förhand !
 
Finns en tråd gällande precis samma fråga för ett var veckor sedan:

http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/163508-vilken-kap-gersag-aer-baesta-koepet.html

Personligen tycker jag att GSM10SD är attans stor och är supernöjd med min GCM8S som används flitigt - Enda gången jag verkligen gick bet var på 95x95 stolpar där den inte tar hela djupet...
Viktmässigt är däremot GCM8 överlägsen i mitt tycke.

Just nu har många utförsäljning på just GCM8S - Det vill säga den tidigare modellen UTAN mjukstart..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.