Godag är på g att köpa en rejäl gersåg men det är ju väldigt svårt och detta forum gör ju inte saken lättare hehe .. står i valet och kvalet mellan .. Bosch GCM 10 SD , Makita LS1016L , Dewalt DW717XPS .... Festool Kapex är lite över min budget även om den verkar sopa mattan med alla andra... så mina vänner vad rekomenderar ni och varför ?
Tack i förhand !