J Jesrel #16 Medlem · 37 inlägg 11 aug 2021 08:09 Jesrel Medlem 37 inlägg 11 aug 2021 08:09 #16 Düsseldorff skrev: God morgon! Jag gjorde mig skyldig till en tankevurpa igår. Sorry för det. Får väl skylla på att det var sent. Precis som plåtrickard skriver är utkastaren självklart utformad för att passa utanpå röret. Något skarvstycke ska därför inte behövas. plåtrickard skrev: Det har jag nog aldrig på 30år som plåtslagare sett....skarvstycke alltså... Normalt så är utkastaren kragad för att passa utanpå röret.. plåtrickard skrev: Det har jag nog aldrig på 30år som plåtslagare sett....skarvstycke alltså... Normalt så är utkastaren kragad för att passa utanpå röret.. ingen fara! Vi får lita på plåtas och hoppas att utkastaren har en krage
Düsseldorff skrev: God morgon! Jag gjorde mig skyldig till en tankevurpa igår. Sorry för det. Får väl skylla på att det var sent. Precis som plåtrickard skriver är utkastaren självklart utformad för att passa utanpå röret. Något skarvstycke ska därför inte behövas. plåtrickard skrev: Det har jag nog aldrig på 30år som plåtslagare sett....skarvstycke alltså... Normalt så är utkastaren kragad för att passa utanpå röret.. plåtrickard skrev: Det har jag nog aldrig på 30år som plåtslagare sett....skarvstycke alltså... Normalt så är utkastaren kragad för att passa utanpå röret.. ingen fara! Vi får lita på plåtas och hoppas att utkastaren har en krage
J Jesrel #17 Medlem · 37 inlägg 12 aug 2021 09:28 Jesrel Medlem 37 inlägg 12 aug 2021 09:28 #17 Bevego hade utkastaren jag behövde och den hade - som plåtrickard påpekade - en krage som gjorde att dom passade ihop perfekt. Tack alla för hjälpen! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Bevego hade utkastaren jag behövde och den hade - som plåtrickard påpekade - en krage som gjorde att dom passade ihop perfekt. Tack alla för hjälpen! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder