P pkltab #1 Medlem · 5 inlägg 18 nov 2014 17:10 pkltab Medlem 5 inlägg 18 nov 2014 17:10 #1 Jag har problem med avfrostningen på mitt sidebysideskåp,undrar ifall man kan få fram felkoder på detta.MVH/Tage
Jag har problem med avfrostningen på mitt sidebysideskåp,undrar ifall man kan få fram felkoder på detta.MVH/Tage
P Plupp 137805 #2 Anonym 18 nov 2014 19:02 Plupp 137805 Anonym 18 nov 2014 19:02 #2 på vissa finns det service-läge, vad har du för SERVICE nummer?