T
Jag har laddat alla batterier nu. Tom det dåliga som jag bytte ut såg ut att funka som de övriga. Gick upp till steg 7 och 13.05V vid mätning. Har inte provat det i fyrhjulingen eftersom jag köpte nytt. Men känns nästan som att CTEK laddaren lagade det :thinking:
 
  • Gilla
Håbbe01
  • Laddar…
Att du får full spänning betyder inte att batteriet är friskt.
 
T
D Daniel 109 skrev:
Att du får full spänning betyder inte att batteriet är friskt.
Kan man ta reda på det på något annat sätt än att prova den i fyrhjulingen igen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.