lenny skrev:
ok, kanske ligger närmare för mig med. vilket snickeri brukar du åka till? kan de hyvla profiler?
http://www.gropenssnickeri.se/ utanför fjugesta använder jag mig av. Jag har tagit med mig gamla foder, socklar etc och bett dem göra nya, de har inte haft några problem hittils med det.
 
ok, har varit i kontakt med dom nån gång men aldrig använt dom. kan bli intressant framöver då vi behöver fixa lite fönster o renovera ytterdörrarna.
 
Matti_75 skrev:
Jag hyvlade fram 2500m 22x95mm pärlspont isomras och betalade 8.05m inkl moms.
Det var ju rackarns billigt!!!

Marginellt dyrare än vad Byggmax tar för 22x95 ytterpanel...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.