3 248 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Kan man bygga under miljonen, ett 1plans hus
Håller på att sälja vår gård, blivit på tok för mycket jobb.
Och idag hittade vi en bit betesmark som vi mer än väl kan tänka oss bygga ett hus på.. Där finns redan byggnader och boningshuset är rivet.
Det finns brunn, och el vid tomten.
Det som behövs är 3-kammare.
Kravet är Stenhus, 1plan. ca 120-130m2.
Jag har hyffsade kunskaper själv, så jag hade tex kunnat göra själva murningen osv. Av Leca då.
Samtidigt vill man göra så lite som möjligt.
Kan man bygga under miljonen tro?..
Vilket material val skall man göra?. Skall det vara leca eller färdiga betongblock?.
Detta är i Skåne regionen, tacksam för tips om olika entreprenörer och snickare som är duktiga!
Mvh Andreas
Och idag hittade vi en bit betesmark som vi mer än väl kan tänka oss bygga ett hus på.. Där finns redan byggnader och boningshuset är rivet.
Det finns brunn, och el vid tomten.
Det som behövs är 3-kammare.
Kravet är Stenhus, 1plan. ca 120-130m2.
Jag har hyffsade kunskaper själv, så jag hade tex kunnat göra själva murningen osv. Av Leca då.
Samtidigt vill man göra så lite som möjligt.
Kan man bygga under miljonen tro?..
Vilket material val skall man göra?. Skall det vara leca eller färdiga betongblock?.
Detta är i Skåne regionen, tacksam för tips om olika entreprenörer och snickare som är duktiga!
Mvh Andreas
jureit!, Kan inte mer än säga att jag blev mäkta imponerad av Ert bygge. Jag har nu ägnat 1h på morgonen för att gå igenom era bilder. Blev ju nästan genomsur av svett bara för att se ert arbete!
Fantastiskt!
Nu hoppas jag på att vi får en lättare "tomt" att bygga på. hehe ..
Är allt klart idag?
Mvh Andreas
Fantastiskt!
Nu hoppas jag på att vi får en lättare "tomt" att bygga på. hehe ..
Är allt klart idag?
Mvh Andreas
Klicka här för att svara