Hej!

Det är dags att kasta ut det lilla badkaret nu, Och uppgradera till ett hörnbadkar. Jag själv är en sån novis så jag behöver hjälp av er experter. Om ni tittar på bilden så sitter blandaren till vänster i mitt badrum. Men på det det badkaret jag har hittat sitter på det högersida. Kan jag ens ha det? Måste jag flytta min blandare? Sedan så är golvbrunnen en bit bort, Men det kanske går att lösa? Tips/hjälp mottages tack!!
 
  • Ett litet vitt badkar i ett hörn med kranen till vänster, mörkbrunt golv och en stor grön växt i en vit kruka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitt hörnbadkar med massagejets och kran på högersida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Om du köper utan bubbelfunktion behöver du inte köpa blandare alls, då kan du troligen ha kvar den gamla. Tycker måttet ser ut att stämma. Men det går att välja var du ska ha blandaren på dessa badkar.

Vad gäller avloppet är det ju bäst om det är under badkaret så att det inte syns, men det går att ha ett rör till avloppet också, som du har idag, ser bara lite fult ut.
 
  • Gilla
Bluenose
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Om du köper utan bubbelfunktion behöver du inte köpa blandare alls, då kan du troligen ha kvar den gamla. Tycker måttet ser ut att stämma. Men det går att välja var du ska ha blandaren på dessa badkar.

Vad gäller avloppet är det ju bäst om det är under badkaret så att det inte syns, men det går att ha ett rör till avloppet också, som du har idag, ser bara lite fult ut.
Jaha så jag kan välja var blandare ska sitta? :)
 
B Bluenose skrev:
Jaha så jag kan välja var blandare ska sitta? :)
Ja, det går att ha det på samma ställe i andra änden. Eller inte alls.
 
  • Gilla
Bluenose
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Ja, det går att ha det på samma ställe i andra änden. Eller inte alls.
Stort tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.