Hej!
Du har rätt i det Du säger! Det är säkert många husfabrikanter som har sina "spejare" ibland oss!
Snart är jag klar med hemsidan och meddelar detta på "Hemsidesträngen". Har också tänkt på att skicka länken till husfabrikanten, men det verkar som deras hemsida inte fungerar, så då kanske de inte har skaffat Internet änl Dessutom så har jag just kopplat in advokat, så det kanske är klokt att vänta lite? Eller låta någon skvallra istället. Tiden får utvisa detta!

Hälsar Helena
med.......... Sverige Stugan från Töre Hus

Funkar verkligen räkneverket??
Hur kan 278 styckna har läst Pingers inlägg på en halvtimme?
Ofattbart! Men härligt...

Vi får våra röster hörda!

När någon gör inlägg som inte är registrerad, alltså en Guest och Newbie så kan man vara liiite aktsam med sanningshalten. En del gäster har i o f s samma "namn" överallt, men när ett namn bara uppträder en gång och känns lite "vinklat"... tja, man kan ju undra vem det är ibland i alla fall...

Vi andra, som dyker upp lite varstans under en längre tid - och nästan lär känna varanda från tomtletning till inflytt, borde vara mer relevanta källor att lyssna till.

Marlene kanske kan bjuda in någon/några husleverantörer med färdiga konton som alla vet är äkta. Dvs Marlene lägger upp kontona till resp. husföretag som dom sedan kan nyttja.
Tycker jag var en mycket bra idé. Även om den genomförs kan det gå ulvar i fårakläder...

Jag tror detta varit på tapeten förr. Någon rakryggad husleverantör deltog med namn och företag, och svarade på frågor om deras sätta att bygga och priser mm - och det blev kaos...

Men en egen avdelning vore ju underbart. Tänk att få höra deras argument för och emot konstruktioner, teknik, hantverkare, material osv. Och att vi på den avdelningen fick chans att fråga dem direkt.

Vore intressant om Marlene kunde berätta för oss om tankegångarna. Det är säkert redan utrett och beslutet grundar sig på något. Vad?

Håller med! det vore jätte bra att kunna diskutera med de direkt om byggteknik. Man skulle lära sig en massa under tiden ;D ;D

Håller med om att hustillverkarna borde bli inbjudna! Då kan de försvara sig mot varandra o rätta till eventuella fel o missförstånd sinsemellan, så slipper vi höra från den ena om hur den andra tillverkaren inte alls har samma standard, o hur den o den inte alls är så bra som de vill påskina etc. etc. Sen kan vi andra bara sitta här lugnt o följa diskussionen o se vad de kommer fram till ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.