Ska bygga en altan runt vårt förråd.
Icke impregnerat virke som stomme på ett förråd.
Jag tror att snickaren har sågat av brädorna för högt.
Hur löser man detta?
Icke impregnerat virke som stomme på ett förråd.
Jag tror att snickaren har sågat av brädorna för högt.
Hur löser man detta?
Klicka här för att svara


