K krökarn #1 Medlem · västernorrland · 33 inlägg 4 jan 2014 22:59 krökarn Medlem västernorrland 33 inlägg 4 jan 2014 22:59 #1 Hej, tänkte köpa en insats till öppenspisen.. Hittade denna på Bauhaus och blev sugen fort när jag såg priset, någon som har någon erfarenhet av denna? Känns nästan lite för billig... http://www.bauhaus.se/braskamin/kamin-nr-51-insatts-gjutjarn.html
Hej, tänkte köpa en insats till öppenspisen.. Hittade denna på Bauhaus och blev sugen fort när jag såg priset, någon som har någon erfarenhet av denna? Känns nästan lite för billig... http://www.bauhaus.se/braskamin/kamin-nr-51-insatts-gjutjarn.html
M MaxPax #2 Anonym 22 jan 2014 12:42 MaxPax Anonym 22 jan 2014 12:42 #2 Länk som funkar: http://www.bauhaus.se/kamin-nr-51-insatts-gjutjarn.html#full-description på pappret ser den ju minst lika bra ut som en keddy för 12000...
Länk som funkar: http://www.bauhaus.se/kamin-nr-51-insatts-gjutjarn.html#full-description på pappret ser den ju minst lika bra ut som en keddy för 12000...