Hej!
Har en Andersen 4 kamin , nu har maken spräckt glaset( hur fasen han gjorde vet jag inte )
Är detta något jag kan byta själv ? Om jag får fatt på glas o gärna tips på var jag kan köpa glaset .
Det är en fantastisk kamin som värmer upp hela min lilla Fiskestuga.
Vill inte gärna köpa en ny.
Tack för hjälpen om någon har ett förslag/ Lisa
Har en Andersen 4 kamin , nu har maken spräckt glaset( hur fasen han gjorde vet jag inte )
Är detta något jag kan byta själv ? Om jag får fatt på glas o gärna tips på var jag kan köpa glaset .
Det är en fantastisk kamin som värmer upp hela min lilla Fiskestuga.
Vill inte gärna köpa en ny.
Tack för hjälpen om någon har ett förslag/ Lisa
http://pejseshoppen.dk/shop/reservedele-til-andersen-276c1.html
Fanns också nya clips för montering av glas. Vet dock inte om de skickar till Sverige. Det var inte i den här butiken jag köpte min rostertallrik(rysterist på dansk)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fanns också nya clips för montering av glas. Vet dock inte om de skickar till Sverige. Det var inte i den här butiken jag köpte min rostertallrik(rysterist på dansk)
Klicka här för att svara