Hej, vi har ett vattenburet konvektorelement (kan inte hitta något märket) som aldrig verkar bli riktigt varmt.
Ledningen som går in i elementet är varmt, elementet är som bäst ljummet och ut-ledningen är kall.
Jag har testat att lufta elementet och det har inte hjälpt.
Någon som har någon aning vad som kan göras för att få upp ordentlig temp? Vi har inga problem med övriga vattenburna (vanliga) element.
Tacksam för hjälp!
Ledningen som går in i elementet är varmt, elementet är som bäst ljummet och ut-ledningen är kall.
Jag har testat att lufta elementet och det har inte hjälpt.
Någon som har någon aning vad som kan göras för att få upp ordentlig temp? Vi har inga problem med övriga vattenburna (vanliga) element.
Tacksam för hjälp!
Klicka här för att svara
