Innegivare "ja", så jag antar att den styr på innegivaren?
Om jag tolkar innegivaren rätt ser det ut som att det är 21,2 grader i huset och börvärdet är 23?
Du kan ju börja kolla om det stämmer, är det verkligen 21 grader i huset?
Nästa kan vara att kolla innegivarens placering, står den t.ex i ett relativt varmt utrymme? Om den t.ex står/i ett rum ni vistas mycket i, eller sitter för nära ett element, kan det bli att den tycker det är tillräckligt varmt i huset och inte värmer på lika mycket.