Hej!

Jag funderar på att bygga ett fritidshus med källare. Finns det några starka argument mot detta (eller för).

Argumenten mot är för att jag ska skippa idén.
Argumenten för är för att få med sambon på noterna

/Erik

P.S
Jag tänkte göra allt jag bara kan själv kanske i viss utsträckning till och med hugga och såga. Lite skillnad mot ordinarie programmeringsvardag.
D.S
 
Fördelen är väl att du får en hel extra utrymmen, medan nackdelen är väl problemet med dränering. Har du en liten tomt och behöver utrymmen kan det vara en klar fördel med källare. Alernativet är ju annars att bygga ett stort förråd/garage.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.