Har liknade hus tanken med sovrum i norr är ju svala sköna sovrum och el element.

Luft/Luft värme pump (LLVP) jag med nencstäbger du dörren måste du ju ha lite värme där med kalla dagar de timmar man sover och LLVPoch luft växlingen melkan rummet inte får in värmare luft dit.

Om det är samma temperatur i rummen så beror det troligen bara på att en fryslort bor i rummet haha

Ett varmare täcke kanske räcker då..
 
D Dalaromeo skrev:
Har liknade hus tanken med sovrum i norr är ju svala sköna sovrum och el element.

Luft/Luft värme pump (LLVP) jag med nencstäbger du dörren måste du ju ha lite värme där med kalla dagar de timmar man sover och LLVPoch luft växlingen melkan rummet inte får in värmare luft dit.

Om det är samma temperatur i rummen så beror det troligen bara på att en fryslort bor i rummet haha

Ett varmare täcke kanske räcker då..
Vadå är inte 23 grader kallt? =)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.