mattias_i #31 Medlem · Norrbotten · 38 inlägg 6 okt 2020 22:27 mattias_i Medlem Norrbotten 38 inlägg 6 okt 2020 22:27 #31 larssad skrev: ...men när bastun gått ett par timmar har man gärna en handduk bakom ryggen innan man lutar sig direkt mot kaklet... Tackar Vad har du för volym på din bastu, och vad har du för effekt på bastuaggregatet?
larssad skrev: ...men när bastun gått ett par timmar har man gärna en handduk bakom ryggen innan man lutar sig direkt mot kaklet... Tackar Vad har du för volym på din bastu, och vad har du för effekt på bastuaggregatet?
L Lilla Yk #32 Medlem · Västernorrland · 345 inlägg 9 okt 2020 22:11 Lilla Yk Medlem Västernorrland 345 inlägg 9 okt 2020 22:11 #32 M Mannen under trappan skrev: @Flippan 83, hur har det gått? Lite inspiration med en bild på min bastu när den är klar och "stylad". det här var nog den häftigaste bastun jag någonsin sett!
M Mannen under trappan skrev: @Flippan 83, hur har det gått? Lite inspiration med en bild på min bastu när den är klar och "stylad". det här var nog den häftigaste bastun jag någonsin sett!