Hejsan!

Vi har tänkt att kakala in vårat hörnbadkar inom kort men har ingen aning om hur detta skall gå till rent praktiskt. Vi vill ha ett trappsteg upp till karet samt en 10-15 cm bred "sarg" runt karet som är kaklad. Har hört man kan använda sig utav någon typ av frigolit, hur gör man då? Eller kan man använda sig utav leca block för att göra själva ställningen?

Tacksam för alla tips!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.