Väljer mellan dessa.

Fyra färgprover i olika nyanser av grått med nummer och namn: 243 ljusgrå, 240 grå, 241 mediumgrå, 244 mörkgrå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

BirgitS
Jag tycker det ser snyggt ut på bilden där mellanrummet ser ut som är svart fog. Kommer det inte att se konstigt ut om det går ljusa streck rätt genom det där mörka mönstret som är just där plattorna möts?

Om det är så att plattorna går i beige och bruna toner, och du vill ha en ljusare fog, så finns det beige/ljusbrun fog. Det har vi mellan de sandfärgade klinkerplattorna i hallen.

Spontan skulle jag valt mediumgrå, inte för mörk, inte för ljus.
Samt att det är en tacksam nyans att hålla snygg många år framåt.
Brun eller beige....icke! ;-)

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
nikasp
Jag skulle lägga en grå fog. De tre kaklingar jag gjort (inte klinkers) har jag valt en så mörkt grå fog jag vågat och sen blev den ganska ljusgrå ändå. Casco Manhattan var det sist.

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
På bilden på golvet är färgerna inte riktigt rättvisande, så det kommer bli någon av dom grå ovan, svart och vit är borta ur diskussionen :)
Lutar nog åt grå/medium grå just nu, färgen på väggarna är nog något mitt i mellan dessa. Ska fråga hon som i slutändan bestämmer också.

Tipset om så mörk fog som möjligt tar jag till mig (y)

Redigerat:
Valet föll på mörkgrå 244 ovan, nu ska det bara inhandlas så fogningen kan göras i helgen. Sen är det bara en tidsfråga innan allt är klart!

• Gilla
Klabbarparn
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
mitt dyraste hål någonsin, 650 kr
Snyggt. Du har inte barn ;)

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
R RoBo skrev:
Snyggt. Du har inte barn ;)
Du tänker så, jo två stycken.

Mitt dyraste hål i klinkers då :rofl:

• Gilla
RoBo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.