Husägare
· Sjömarken
· 35 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
vad tycker ni?
är detta godkänt resultat?
vad kan man göra så det blir liknande resultat som är på den översta bilden?
Husägare
· Sjömarken
· 35 inlägg
Husägare
· Sjömarken
· 35 inlägg
det kan du har rätt i, men det var inte tvättat ordentligt det låg en massa fogmassa kvar både på väggar och golv, men nu har dem tvättat men fogarna ser inte bättre ut ändå. min tanke är att dem har lagt i för lite fogmassa och/eller rengjort själva fogarna så en del fogmassa har kommit ut.BirgitS skrev:
frågan är bara hur man får det snyggt i efterhand?
Husägare
· Sjömarken
· 35 inlägg
Det är så jag tänkte också, men när jag har tittat på fogarna ser det ut som det skulle finnas plats för mer fogmassa men jag vet inte om man kan lägga i mer eller det bara kommer att ramla ut.
det är gjort i början av augusti.
När jag pratade med chefen för detta så tyckte han att det var okey, min fråga är vad ni anser?
det är gjort i början av augusti.
När jag pratade med chefen för detta så tyckte han att det var okey, min fråga är vad ni anser?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Fogen behöver en viss tjocklek för att sitta kvar.
Hur mycket ser man på en meters avstånd och med ljus rakt framifrån (inte släpljus)?
Det är tydligen vad besiktningsmän brukar utgå ifrån.
Gissningsvis behöver du ta in en besiktningsman om du ska komma vidare med chefen.
Hur mycket ser man på en meters avstånd och med ljus rakt framifrån (inte släpljus)?
Det är tydligen vad besiktningsmän brukar utgå ifrån.
Gissningsvis behöver du ta in en besiktningsman om du ska komma vidare med chefen.
Klicka här för att svara