Hej!
Håller på att isolera ett förråd. 95 mm isover glasull. I förrrådet är ström indraget och kabeldragningen ligger längs med en av reglarna längst in mot ytterväggen. Frågan är måste ja flytta elen till utanpå eller går det bra att lägga isoleringen över?