1 795 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Kabel till larmanläggning (DSC)
Hej!
Har (snart) ett DSC-larm i min ägo och ska tjacka lite kabel men blev lite fundersam på om ekkx 2x2x0,5 duger? I den amerikanska manualen säger man minst AWG 22 vilket motsvarar 0,6 mm tråddiameter?
Har (snart) ett DSC-larm i min ägo och ska tjacka lite kabel men blev lite fundersam på om ekkx 2x2x0,5 duger? I den amerikanska manualen säger man minst AWG 22 vilket motsvarar 0,6 mm tråddiameter?
Njae, jag tyckte inte det borde spela någon roll heller. Min fråga kom sig av att frohike rekomenderade 1x4x0,5.GK100 skrev:
Då får det bli kabel från CO har inte hittat billigare någonannanstans - tackar!
Klicka här för att svara
