2 447 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Kabel till DW777
Medlem
· Västra Götealand
· 154 inlägg
Hej
Jag har en kapsåg, modell Dewalt 777, med trasig anslutningskabel. Nån som vet var man kan beställa en ny passande kabel?
/Andreas
Jag har en kapsåg, modell Dewalt 777, med trasig anslutningskabel. Nån som vet var man kan beställa en ny passande kabel?
/Andreas
Medlem
· Västra Götaland
· 1 849 inlägg
Medlem
· Västra Götealand
· 154 inlägg
Kabeln är ju av precis på vid stickproppen. Så då räcker det väl att bara kapa och byta till en sån stickpropp som du beskriver. Känns ju lite dumt bara att sätta en jordad stickpropp på en ojordad maskin.
edit: Samma gäller ju kabeln från ClasOhlson. Men jag hittade ju ett ojordat sladdställ på Jula, så jag får väl beställa därifrån.
edit: Samma gäller ju kabeln från ClasOhlson. Men jag hittade ju ett ojordat sladdställ på Jula, så jag får väl beställa därifrån.
Medlem
· Västra Götaland
· 1 849 inlägg
Finns ingen anledning att byta sladd om den är hel o frisk i övrigt (om du inte vill ha längre).V VW Transporter skrev:Kabeln är ju av precis på vid stickproppen. Så då räcker det väl att bara kapa och byta till en sån stickpropp som du beskriver. Känns ju lite dumt bara att sätta en jordad stickpropp på en ojordad maskin.
Klicka här för att svara