30 949 läst ·
98 svar
31k läst
98 svar
K-Rauta lägger ner i Sverige
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 886 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 886 inlägg
Och vad innebär det i praktiken? Att byta logga gör ingen skillnad.
Vad jag kan förstå är K byggs utbud och lokaler mycket mindre, och utan en webbsida med alla artiklar.
Så kommer K-Rauta att minska sitt utbud (i samma stora lokaler), eller vad? Jag förstår inte hur det kan bli bättre. Men en mindre kostym blir billigare för ett företag som går dåligt.
Vad jag kan förstå är K byggs utbud och lokaler mycket mindre, och utan en webbsida med alla artiklar.
Så kommer K-Rauta att minska sitt utbud (i samma stora lokaler), eller vad? Jag förstår inte hur det kan bli bättre. Men en mindre kostym blir billigare för ett företag som går dåligt.
"Sju varuhus läggs ner, medan nio skyltar om till K-bygg. ”K-rauta är ett varumärke som inte klarat att vara lönsamt, det är förstås en drivkraft”, säger Sverigechefen Endre Espeseth."Jonas Persson skrev:
Och vad innebär det i praktiken? Att byta logga gör ingen skillnad.
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 886 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 886 inlägg
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden